فینگیلی من و بابا

نی نی کوچولوی شیطون ما

1391/5/30 20:39
نویسنده : مامان فرشته
372 بازدید
اشتراک گذاری
سلام برعزیز دلم میخوام از شیطنتات بگم : از دیشب تا حالا نمیزاری مامانت بخوابه من نمیدونم این حالات چیه اما خودتو جم میکنی یه  گوشه بابا مسعود نازت هم کلی ذوق میکنه الان دیگه کاملاً یه گوشه شکممی و یه طرف شکمم از اونور بزرگتر شده  وای نمیدونی این احساسای مادرانه من نسبت به تو چقدر زیباست من و بابای نازت عاشقتیمممم  امروز رفتم مغازه و برات یه کفش کوچولو خریدم و به صاحب مغازه گفتم جنسیتش که معلوم شد میام عوض میکنم  مامانم خیلی ذوقتو  دارم هر لحظه داریم نزدیکتر میشیم به دیدنت و کلی  خوشحالیم  عاشق تک تک لحظه های با تو و بابای نازت بودن در کنار شما دوتا من انگار روی ابرام دوستون دارم تک ستاره های زندگیم  مامان جون چهار ماهگیت مبارک تو چهار ماهه شدی و داریم بهترین لحظاتمون رو با تو فسقلی تو شکمم سپری میکنیم  عاشقونه میپرستمتون  بوسس راستی مامانی جون اینم بگم کار هر روزم شده نگاه کردن به عکس بچگی های بابای خوشملت  خیلی دوست دارم تو هم مثل مسعود نازم بشی و در نبودش بهت نگاه کنم در همون زمانایی که خیلی دلتنگشم  وای من اول سلامت تورو از خدای مهربونم میخوام و بعد اینکه شبیه مسعود کپل خودم بشی جنسیت تو یه درصد هم برام مهم نیست چون تو ثمره یه عشق چند ساله و طولانی هستی  بی شما دو تا هیچم عاشق این احساسای عجیب و غریبتم که هر روز داری به ما نشون میدی که یه فسقلی ناز تو شکممی 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله نرگس
2 شهریور 91 18:25
سلام شیطونک خالهههههه

فرشته جون ماشا الله چه شیطونکی هست این نی نی کوچولو هی خودشو جمع میکنه دل مامان بابا ش رو اب کنههههههه جیگرش بشه خاله
اوخییییییییی جیگملم شبیه هر کدومتون که بشه عالیه ایشالا همیشه سلامت و خوش باشید
ای جانم کفشای کوچمولوش مبارک باشهههه خدا بخورمش




سلام خاله جون عزیزم واقعاً شیطونه خدا نکنه گلم ممنون لطف داری ولی شبیه باباش بشه میخوام جای خالیشو پر کنه و قربون صدقش برم میسی انشالله شماهم خوش باشید عزیزم قربونت برم خدا نکنه کفشاش باحاله بچم
مامان امیرحسین و امیرعلی
6 شهریور 91 9:12
بابا حالا کجایی کاری..تازه شیطنتاش میخواد شروع بشه
ای جونم پس میخوای شبیه باباش بشه...ای خدا بخورمش.فرقی نمیکنه که ایشالا سلامت باشه...
ببینم پس امیرعلی میگه اون لقمه هایی که من با دستهای کوجولوم دادم زنداییم خورد آیا بی تاثیر بوده؟؟!!!

سلام عمه سمی جونم عاشق شیطنتاشم نمیدونی که چقدر منتظرم آره دوست دارم شبیه باباش بشه و همونطور که عاشق مسعودم تا ابد عاشق پسرم میمونم خدا نکنههههه عمه جون ای قربون امیرعلی جونم بشم اونکه اگه شبیه امیرعلیم بشه من میخورمش ای قربون اون دستای کوچولوش و لقمه هاش
خاله نرگس
16 شهریور 91 0:13
مامانی چرا دیگه نمی نویسیییییییییی کلی دلم تنگ شده واسه شیطونیایی جیگر طلای خاله


سلام خاله جون مینویسم آخه همش مامانش سرکار بود و خسته بود وقت نمیشد قربونت برم