فینگیلی من و بابا

دل نگرانیهای یه مادر

1391/6/31 9:01
نویسنده : مامان فرشته
542 بازدید
اشتراک گذاری
سلام کوچولوی مامان....الان که دارم این نوشته ها رو مینویسم داری مثل یه ماهی تو شکم مامانی شنا میکنی...و من اینو حس میکنم....این روزا یه دلنگرانی تازه به دلنگرانی هام اضافه شده....اونم همین شنا کردناته...از صبح که پا میشم همش حواسم به اینه که کی غلط میخوری و کی نمیخوری!!!اگه چند ساعت بگذره و چیزی حس نکنم دلم پر میشه از دلشوره...آروم و قرارم پر میکشه...دراز میکشم...چیزی میخورم تا بتونم دوباره حست کنم...انگار این غلط زدنا شده برام مثل ضربان قلب...اگه نزنه میمیرم...میدونم که هنوز زوده که تکون خوردناتو منظم و حسابی حس کنم...اما همین یذره هم اگه کم شه دلهره میگیرم....تا دو سه هفته دیگه باید تکوناتو منظم و حسابی محکم حس کنم...دلم غش میره برای اون روزی که محکم پا بزنی و من از جا بپرم...از خوشحالی....عزیزکم....روز به روز داری بزرگ و بزرگتر میشی...و من بیصبرانه منتظر روزی هستم که چشمم به روی ماه تو روشن بشه....دعا میکنم سالم و سلامت بیای تو دستام...بگیرمت و از شادی گریه کنم....زمان برام دیر میگذره....اما میگذره....خدا رو شکر.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عروسک خانوم
31 شهریور 91 11:00
فینگیلی مامان بابا
حسابی تو دل مامانی شیطون کن مشت های محکم محکم و لگد های جانانه بزن مامانی حال کنه
باشه خاله جون؟


سلام خاله جون دستت درد نکنه مامانم عاشق مشت و لگده چشممممم
هههههههه






نایسل
31 شهریور 91 13:12
به سلامتی زایمان کنی عزیزممم



مممنونم نایسل عزیزم بوسسسسس
خاله نرگس
31 شهریور 91 17:53
ای جونه دلم جیگر لگدای جانانش برم
هی خواهر نگو که قشنگ درکت میکنم چی میگی به قول عمه جون تا این فسقلیا به دنیا بیان ادم نصف جون میشه ... ایشالا که صحیح و سلامت به دنیا میاد زیاد نگرانی نکن که بدتر وسخت تر میکذره بسپار دست خدا اون هوای خودت و نی نیت رو داره


خدا نکنه عزیزممممم آره خیلی سخته تا قبلش فکر نمیکردم انقدر بترسم از تک تک این لحظه های شیرین ممنونم عزیز دلم تو هم نگران نباش ممنونم بوسسس به هردوتون
ترانه
2 مهر 91 12:06
سلام تصادفی وبلاگتو دیدم
الهی عزیزم زیاد نگران نباش اونم بعضی وقتا میخوابه و بعضی وقتا شروع به ورجه ورجه میکنه
منم مثل تو بودم پسرم 7 ماهه به دنیا اومد خیلی عذاب کشیدم
تو هم نگران نباش ایشاله به خیر و خوشی به دنیا میاد
وقتی بغلش میکنی تازه میفهمی که چقد دوسش داری
مواظب خودت باش دوس داشتی بهم سر بزن خوشحال میشم

سلام عزیزم ممنون از این همه لطف قربونت برم دیدم پسر نازتو قربونت برم دوستم چشم حتماً بازم به وب زیبات میام گلم