فینگیلی من و بابا

تکون خوردنای پسرم تو هفته بیستم

1391/6/27 22:11
نویسنده : مامان فرشته
570 بازدید
اشتراک گذاری
پسرم دنیا بزرگه ولی تو یه دل بزرگتر از دنیا داری عزیزم با این چشای مهربون تو دل هر کی که خوبه جا داری پسرم دنیا بزرگه ولی من تو رو هر جایی که باشی میبینم برات از قشنگترین باغ زمین گلای مهربونی رو می چینم پسرم خدای مهربون ما بچه های خوب و خیلی دوست داره وقتی که از آسمون بارون میاد براشون خوابای رنگی میاره وقتی تو تو خواب می خندی می دونم یه فرشته داره نازت می کنه یه فرشته که شبیه خودته  خودشو محرم رازت می کنه پسرم دنیای پاک بچگی  از تموم زندگی قشنگ تره مهربون باش و به مردم خوبی کن حرفای فرشته ها یادت نره!!! پسر عزیزم الان یک هفتست که دارم تکون خوردنات را احساس  میکنم نمیدونی چقدر زیباست این احساس  پسر قشنگم تمام دنیامو به تو هدیه میکنم  وقتیکه حرکت میکنی انگار تمام وجودم به لرزه در میاد  خوشحالم که تورو دارم  و زیباترین حس دنیای امروز من  اینه که بابایی چقدر از داشتن تو از خدا ممنونه و هروز خدای مهربون رو شکر میکنه  هر روز از خواب میپره و به من میگه مواظب خودت و پسرمون باش  عشق زیبای من نمیدونی که چه لحظه هایی رو دارم با تو تجربه میکنم هرروزم از دیروز زیباتر و رویایی تر شده  پسر زیبای من عاشقتم و منتظر اومدنت تو آغوشم و امیدوارم که آغوشم برای تو گرم باشه و بتونم مادر خوبی  برات باشم من برای خوشبختی تو تمام تلاشم خودمو میکنم که هیچ وقت اشک از چشمات نیاد و همیشه  خوشحال باشی نمیخوام حتی یکبار تو زندگیت غم رو لبت بشینه   الان هم که دارم اینجا برات مینویسم داری کلی تکون میخوری قربون تکون خوردنات  دوست دارم با تمام وجودم 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله نرگس
28 شهریور 91 12:32
ای جونمممممممممممممم ..
مبارکه تکون خوردنای نی نیت خیلی حس زیبایی هست حسابی با این حس وشیطنتای قشنگش خوش باش
میدونم که مادر خوبی واسه پسمل نازت میشی و با هم لحظه های عالی رو میگذرونید عزیزکممممممم.
بوس به هر دوتون پسمل ناز و مامان مهربونش.

عزیزم ممنونم خیلی خیلی قشنگه خیلی نازه عاشقشم انشالله هر چه زودتر به اون قسمت برسی عزیزم قربونت شما هم مادر خوبی میشی و بهترین لحظه ها رو میگذرونی فدات شم بوس به تو فسقلی نازت