فینگیلی من و بابا

لطف همه به من و نی نی

1391/4/5 16:42
نویسنده : مامان فرشته
44 بازدید
اشتراک گذاری
ثمره عشق زندگیمون  با وجود اومدن تو به زندگی  همه چی یه رنگ وبوی تازه گرفته وای این 

خاله فریبا و مامان شهرزاد جون هرروز زنگ میزنن و میگن چی هوس کردی برات درست کنیم بیاریم 

دیروز هم که تعطیل بودم از صبح شهرزاد جون میگفت بگو یه چیز درست کنم بیای اینجا همش 

غصه میخورن میگن غذا بخوریا نی نی جون بگیره مامان شهرزاد جون هم همش برام سبزی و 

بادمجون کبابی و همه چی درست میکنه و خاله فریبای عزیز هم میاره تا اینجا قربونتون برم 

من انقدر ماهین خاله فریبا و مامان شهرزاد جونم ممنونم که به فکر من و نی نی هستین 

مامان طاهره جون هم همینطور همش به من لطف داره و واسم غذا درست میکنه یا همش در حال زنگ زدن و 

توصیه کردن به منه که مواظب خودت باش یواش برو مواظب پله ها باش مامان طاهره جون واقعاً ممنونم 

انشالله همیشه صحیح و سالم باشین قربونتون برم من بابا حجتم یه شب 

مارو شرمنده کرد و شب ساعت ۱۰ واسه من غذا آورد واقعاً شرمندتونم 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)