فینگیلی من و بابا

صدای قلب نی نی کوچولوی نازم

1391/5/15 21:01
نویسنده : مامان فرشته
387 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی دستگاه را روی شکمم گذاشت صداهای عجیب و غریبی را شنیدم  مثل صدای قلب نبود با تعجب پرسیدم اینه؟!!!! خانمه گفت اینجا نیست صبر کن! دوباره دستگاهش را چرخوند اما بازم صدای قلبی نشنیدم وااای نکنه اتفاق بدی افتاده خیلی ترسیدم همون لحظه خدا رو صدا کردم با تموم وجودم از خدا خواستم که اتفاق بدی نیوفتاده باشه و نی نی من سالم باشه بعد دستیار دکتر دستش را برد پایینتر و اونجا بود که صدای قلب فرشته کوچولوم را شنید قلبش تندتند میزد  صداش بهترین آهنگ زندگیم بود با ضربان تند تند قلبش میخواست به من ثابت کنه که من هستم نگران نباش خدایا شکرت .اما حیف که زیاد نتونستم صدای قشنگ قلب فرشته کوچولوم را بشنوم فقط ٣٥ ثانیه و همین ٣٥ ثانیه کافی بود تا وجودم پر بشه از یه احساس جدید که تا حالا بهم دست نداده بود

قبل از اون احساس خاصی نداشتم از باداریم ،خوشحال بودم اما چیزخاصی  را درون خودم حس نمیکردم و یا باور نمیکردم! اما با شنیدن صدای قلبش درهای دنیای رویایی و شیرینی به روم باز شد هروقت به نی نی فکر میکنم یاد صدای قلبش می افتم وااای چقدر تند تند میزد تالاپ تولوپ !یه حسی نمیدونم شاید شاید همون حس مادر شدن درونم متولد شده اینکه یه چیزی درونت باشه که از خودت باشه و مال خودت باشه و زنده است و زنده موندنش به تو وابسته باشه و احساست به احساسش گره خورده باشه فقط تو و اینکه ثمره یه عشق پایدار یه عشقی که چند سال با هم غصه خوردین و شاد بودین و همیشه با هم بودین و تو باید خیلی مراقب باشی که این بار شیشه ای را به سلامت زمین بذاری  تولدت در دل من مبارک فرشته کوچولوی من تو الان دوباره در وجود من زاده شدی و با صدای قلبت در دل من امید به زندگی را کاشتی دوستت دارم فرشته آسمونی من با تموم وجودم دوستت دارم هم تو رو فینگیلی مامان هم مسعود جونمو. 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)