فینگیلی من و بابا

روزهای خوب من با یاد تو عسل مامان

1391/5/15 21:01
نویسنده : مامان فرشته
174 بازدید
اشتراک گذاری
فرشته کوچولوی نازم نمیدونی که چقدر با وجود تو احساس خوبی دارم 

پریروز سرکار بودم و نشسته بودم که تلویزیون روشن بود کارتون نشون میداد کارتون جیمبو عزیزم همش داشتم به دورانی که قراره با هم باشیم و زندگی تازه ای رو شروع کنیم  فکر میکردم چقدر ذوق کردم برای روزایی که قراره با تو نی نی نازم بشینم و کارتون ببینم 

اتفاقاً تو همون حین که تو رویا بودم باباییت هم زنگ زد نمیدونی چقدر ذوق داره چقدر قربون صدقت میره خیلی دوست داره 

هرروز داره عشق و علاقش از قبل بیشتر و بیشتر میشه خیلی پدر خوبیه با اینکه هنوز نیومدی یک احساس پاکی نسبت  به تو داره که شاید هیچ کس درک نکنه من چی میگم 

وای خیلی دوست داریم خیلیییی 

هر روز که میگذره زندگی داره برام جذابتر میشه همه چی شیرینه عسل مامان 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)