فینگیلی من و بابا

بهترین نی نی دنیا

1391/5/15 21:01
نویسنده : مامان فرشته
215 بازدید
اشتراک گذاری
میدونی عشق یعنی چی عشق یعنی اینکه  از صبح تا شب یکی همش همراهت باشه تو خستگیا و تو شادیا و ناراحتیا بدونی یکی باهاته 

تنها کسی که میدونه تو دلت چی میگذره 

مامان جون یکی خیلی ناراحتم  کرد چرا بعضی ها نمیفهمن که زن باردارو نباید ناراحت کنن عسل مامان نمیدونی چقدر دلم میشکنه خیلی اوقات اما به روی خودم نمیارم و فقط کسایی که اذیتم میکنن رو میسپرم به خدا و میگم جوابشون رو خدا بده 

ولش کن ولی به غیر از اون کل زندگی من و تو بابایی شده پر از شادی و خوشی نمیدونی که چقدر از بودن  با تو خوشبخت و خوشحالیم 

یعنی اگر تو و بابایی جیگرت تو زندگیم نبودین نمیدونستم که عشق چه مفهومی داره عشق یعنی شماها البته بماند که از وقتی مامان شدم تازه میفهمم مامانم چقدر سختی کشیده تازه من اول راهم مامانم از همین جا میبوسمت با اینکه تجربه شیرین محبت  مادریرو نچشیدی همیشه بهترین بودی مامان عزیزم باورت نمیشه الانم که دارم اینو مینویسم گریم گرفته همیشه برام با ارزش ترین چیز بودی به خدا 

خدا میدونه که چقدر دوست دارم و هر ثانیه بهت فکر میکنم و دوست دارم همیشه  کنارت باشم 

مامان جونم خیلی عزیزی واسه من و بابا مسعودت بوسسسسسس به تو 

راستی یه چیز مهمتر ۵ روز دیگه میشه سه ماه از بارداری و انتظار رسیدن به بزرگترین اتفاق زندگیم عاشقتم مامانییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)